کابل الترم

قیمت و ویژگی ها

کابل هیت تریسینگ الترم Eltherm

شرکت الترم Eltherm یک تولیدکننده بزرگ و با سابقه در زمینه تجهیزات حرارتی و هیت تریس در آلمان می‌باشد.

همانطور که پیش تر در سایر پست های وب سایت بدان پرداختیم ، گرمایش الکتریکی به منظور نگهداری دما را هیت تریسینگ می‌گوییم. از آنجایی که تکنولوژی ساخت تجهیزات و علی الخصوص کابل های حرارتی در کشورمان ایران وجود ندارد. عمده تجهیزات هیت تریسینگ وارداتی می‌باشند. در میان برند های وارداتی بهترین آن ها در کشور های اروپای غربی و آمریکا می‌باشند.

شرکت الترم Eltherm آلمان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه کابل های هیت تریسینگ می‌باشد. تجهیزات شرکت الترم Eltherm در دو نوع Safe و Ex ( برای محیط های دارای خطر انفجار – ضد انفجار ) تولید می‌شوند. تجهیزات یاد شده به دلیل کیفیت بالا در اکثر وندورلیست های مطرح ایران من جمله لیست نفت و شرکت گاز و … وجود دارند.

برند هیت تریسینگ الترم Eltherm

Eltherm یک شرکت بین المللی در کشور آلمان است که بیش از 40 سال در زمینه سیستم حرارتی _ الکتریکی (الکتریکال هیت تریسینگ) فعالیت می‌کند. این شرکت از زمان تأسیس با تعهد بر محصولات خود فروش فوق العاده‌ای را تجربه کرده است و با تولید کابل‌های گرمایی (heat trace)، تشک‌های حرارتی ، ژاکت‌ها، سیستم‌های اندازه‌گیری و کنترل یکی از تولیدکنندگان پیشرو در حوزه هیت تریس می‌باشد. کابل‌های حرارتی مقاومتی، کابل‌های هیت تریس خود تنظیم، گرمایش با هیت تریس کابل‌های عایق معدنی Mineral heat tracing cables ا از حوزه‌های فعالیت اصلی شرکت الترم آلمان Eltherm  است.

عوامل اصلی موثر بر قیمت کابل الترم Eltherm

1 -بحث Safe یا Ex بودن کابل الترم Eltherm ( محیط ایمن یا ضد انفجار بودن تجهیزات هیت تریس )

2 – نوع کابل توان ثابت ، خود تنظیم یا MI بودن

3 – لایه های کابل ( فویل – شیلد )

4 – روکش کابل ( ترموپلاستیک یا فلروپلیمر )

5 – دمای نگهداری و حد تحمل دمای عایق کابل

تامین تجهیزات و کابل الترم آلمان

شرکت مبین صنعت راستین به عنوان یک شرکت مهندسی و تامین کننده و مجری پروژه های هیت تریس کشور به عنوان یکی از واردکنندگان اصلی کابل های شرکت الترم از مبدا آلمان ( نه کشور چین ) می‌باشد.

کلیه کابل های وارد شده از شرکت الترم Eltherm دارای برگ سبز گمرکی ( تایید اصالت + گارانتی محصول ) از مبدا آلمان بوده و با حداقل قیمت و سود در اختیار کارفرمایان عزیز قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از قیمت کابل ها و مشاوره ، با ما تماس بگیرید

5/5 - (3 امتیاز)