آند سربی آلیاژی

ALLOY LEAD ANODE

آند سربی یا به بیانی بهتر آند سربی آلیاژی (Alloy Lead Anode)، از قطعات مصرفی با هزینه بالا در یک فرآیند لیچینگ مس به شمار می رود؛ در صورتی که این قطعه به درستی انتخاب شود می تواند عملکرد مؤثری در ارتقاء راندمان کار، هزینه پروژه، هزینه ی برق مصرفی و … داشته باشد.

مبین صنعت راستین ، تولید کننده انواع آند های سربی آلیاژی

مبین صنعت راستین، تولید کننده انواع آند های سربی جهت پروژه های لیچینگ و ریفاینینگ صنایع مس در ایران Lead Alloy Anode

آند سربی

امروزه فرآیند های متنوعی جهت تولید مس از سنگ معدن مس در دسترس است؛ با توجه به گستردگی روش های مختلف، فرآیند های لیچینگ یکی از رایج ترین روش ها در تولید مس می باشد.

واحد الکترو وینینگ EW ، واحد نهایی تولید در هر کارخانه‌ی لیچینگ می باشد. در حقیقت، در واحد الکترو وینینگ (بعد از واحد SX ) آند سربی قطب مثبت و کاتد بلانک های استنلس استیل قطب منفی در فرایند الکترولیز به شمار می روند.

 

نقش آند سربی در پروسه تولید مس

همانطور که قبلاً هم ذکر کرده ایم، آند سربی قطب مثبت در تولید مس می باشد؛ به وسیله ترانسفورمرها و رکتفایرها و به وسیله باس بارهای مسی (شمش های مسی) جریان برق DC تولید شده به آپرون ها می رسد (ورودی مسی سلول ها)؛ پس از آن این جریان به وسیله قطب مثبت (که در حقیقت آند سربی می باشد) به حوضچه اسید انتقال یافته و به وسیله کاتد های استنلس استیل از حوضچه خارج خواهد شد.

در فرآیند لیچینگ، حوضچه ها دارای محلول مس و اسید می باشند؛ با عبور جریان برق از این حوضچه ها، مس بر روی کاتد بلانک استنلس استیل می نشیند؛ فرآیند تولید کاتد مسی در پروسه لیچینگ حدوداً تا 10 روز ادامه خواهد یافت؛ در این هنگام کاتدها از درون حوضچه ها خارج می شوند و به وسیله ی ماشین کاتد استریپر cathode stripping)) و یا وسایل جدا کننده‌ی دستی مانند تیغه ها و چکش، مس از روی صفحه استنلس استیلStainless Steel) ) جدا می شوند.

کاتد مسی تولید شده به وسیله کوره های ذوب، جهت تولید سایر محصولات جانبی از جمله سیم مسی، باس بار، شمش مسی و سایر محصولات مورد نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شایان به ذکر است که براساس نیاز کارفرما آند های سربی آلیاژی در ابعاد مختلف و با آنالیز متریال آلیاژی متفاوت از جمله قلع، آنتیموان، کلسیم، استرانسیوم (برای موارد خاص) و … قابل تولید و عرضه می باشد.

 

محصولات مبین صنعت راستین

مزایای آند سربی آلیاژی شرکت مبین صنعت راستین

گارانتی و خدمات پس از فروش

کلیه محصولات تولید شده در شرکت مبین صنعت راستین دارای گارانتی ساخت و خدمات پس از فروش می باشند و خدمات پس از فروش شرکت تنها به انواع آند سربی تولیدی محدود نمی شود.

گارانتی محصولات مواردی را شامل می شود که طبق نظر کارشناس فنی شرکت مبین صنعت، نقص احتمالی به پایین بودن کیفیت متریال مورد استفاده نظیر مس ، سرب، عدم اتصال مناسب و سایر اشکالات ساختاری مرتبط باشد.

لازم است ذکر کنیم هرگونه خرابی که شامل درصد خلوص نامتعارف موارد درون الکترولیز، نقص فیزیکی و مواردی از این قبیل باشد، از خدمات پس از فروش برخوردار نخواهند بود؛ اصلاح موارد ذکر شده که شامل تعمیر، قالب گیری مجدد شیت ها، تعویض دسته ها و تعویض شیت های سربی ( به همراه سایر آلیاژ های آن ) می باشد، در قالب خدمات پس از فروش برای کلیه تجهیزات ساخت شرکت مبین صنعت قابل ارائه خواهد بود. (خدمات مربوط به تعمیرات ذکر شده برای انواع آند سربی آلیاژی دارای نقص تولیدی از سوی سایر همکاران نیز قابل ارائه می باشد.)

بازدهی و راندمان

تکنولوژی ساخت انواع آند سربی شرکت مبین صنعت راستین بسیار منحصر به فرد بوده و با بسیاری از رقبا متفاوت می‌ باشد؛ درصد موارد آلیاژی مورد استفاده در آند های سربی و دسته های سربی آن، کاملاً متناسب با آنالیز درخواستی کارفرما خواهد بود. شایان به ذکر است که اتصال مس به دسته سربی و در نتیجه بدنه سربی آن، به بهترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت؛ در نتیجه می توان گفت تمامی جریان الکتریکی با ماکزیمم راندمان ممکن به حوضچه های اسید و سپس کاتد بلانک های استنلس استیل انتقال می یابد.

آند های سربی آلیاژی (Alloy Lead Anode) شرکت مبین صنعت راستین، علاوه بر کیفیت بالای ساخت، بالاترین میزان استخراج مس، کاهش برق مصرفی و افزایش طول عمر مفید تر در مقایسه با تمامی رقبا برای پروسه شما به همراه خواهد داشت.

 رضایتمندی تمامی مشتریان از کیفیت و بازدهی انواع آند سربی آلیاژی تولیدی شاهد این ادعای ماست. برای اطمینان و اثبات این موضوع می توانید با تمامی آن ها مشورت نمائید.

تکنولوژی ساخت و عمر مفید

ساخت انواع آند سربی آلیاژی در شرکت مبین صنعت راستین، با برخورداری از به روز ترین دستگاه های روز دنیا انجام می گیرد؛ علاوه بر این، اتصال قطعات مسی به دسته های سربی به بهترین نحو ممکن صورت خواهد گرفت؛ این امر سبب عبور ماکزیمم جریان مجاز عبوری بین دو فلز شده و نتیجه ی این تولید مس به بیشترین میزان ممکن خواهد رسید.

علاوه بر موارد ذکر شده مس بکار برده شده در دسته ها با درجه خلوص بیش از %99.997 درصد می باشد که حداقل مقاومت ممکن را برای عبور جریان اعمال می کنند.

درصد مواد آلیاژی مناسب در دسته و بدنه کاملاً مطابق با درخواست کارفرما و متناسب با نیاز آن ها، به سرب Pb)) اضافه می شود؛ این متریال شامل قلع Sn))، آنتیموانSb) )، کلسیمCa))، استرانسیوم Sr (در موارد خاص) و … می باشد که هر کدام به نوبه خود سبب افزایش کیفیت و طول عمر آند های سربی می شوند.

قیمت این محصول بر خلاف هزینه های بالای فرآیند تولید، جهت جلب رضایتمندی مشتری به صورت 100% رقابتی تعیین می گردد.

چرا برترین شرکت ها، آند سربی ما را انتخاب می کنند ؟

بهترین مواد اولیه

استفاده از بهترین مواد آلیاژی نظیر سرب، آنتیموان، قلع، استرانسیوم،  به همراه مس با درصد خلوص بالا در ساخت آند های سربی

افت ولتاژ پایین

افت ولتاژ بسیار نا محسوس و نزدیک به صفر مابین دسته های مسی / سربی و بدنه سربی و در نتیجه افزایش راندمان تولید در پروسه

توزیع یکنواخت جریان

توزیع یکنواخت جریان برق بر روی دسته آند سربی و در نتیجه نشستن یکنواخت مس روی سطح کاتد بلانک های استنلس استیل

مبین صنعت راستین تامین کننده کاتد بلانک

گالری تصاویر آند سربی Lead Anode

در بخش زیر می توانید تعدادی از تصاویر آند های سربی آلیاژی (لید آند) Alloy Lead Anode تولید شده در شرکت مبین صنعت راستین را مشاهده خواهید نمائید؛ هم اکنون این محصولات در حال بهره برداری در صنایع مس کشوری می باشند.

جهت حصول اطمینان از کیفیت آندهای سربی آلیاژی ما

با تک تک مشتریان ما تماس بگیرید.

تعمیرات آند سربی

عوامل متعددی در کاهش عمر و خرابی آند سربی مؤثر می باشند؛ ضربات فیزیکی، درصد مواد غیر متعارف در محلول الکترولیت، کیفیت پایین شیت و بدنه سربی، اتصال نامناسب دسته و بدنه، خلوص پایین مس در دسته و … برخی از این عوامل می باشند.

شرکت مبین صنعت راستین علاوه بر تولید انواع آند های سربی آلیاژی (لید آند) Alloy Lead Anode در حوزه تعمیرات انواع آند سربی نیز فعالیت دارد؛ این حوزه تنها به خدمات پس از فروش آمد های سربی تولیدی این شرکت محدود نمی شود و این تعمیرات برای تمامی آند های سربی آلیاژی ساخت سایر رقبا نیز قابل ارائه می باشد.

این خدمات شامل تعویض دسته ها با دسته های نو، تعویض شیت های سربی خراب با شیت های سربی سالم و سایر خدمات مورد نیاز مربوط به این حوزه جهت ارائه به کارفرمایان گرامی خواهد بود.

تعمیرات آندهای سربی

چرا مبین صنعت راستین

در صورتی که نخستین باری است که  با شرکت مبین صنعت راستین آشنا می شوید، شاید پس از مشاهده مطالب ذکر شده این سوال برایتان ایجاد شده باشد که چه دلایلی برای اعتماد به ما وجود دارد؟ در ادامه 7 دلیل اصلی که مبین صنعت راستین را از سایر رقبا متفاوت می کند را برای شما ذکر خواهیم کرد.

(برای مشاهده توضیحات بیشتر، روی هر آیتم کلیک کنید.)

اینفوگرافیک مبین صنعت
دلیل اول : دسته های مسی با خلوص بالای 99.99

برخی از شرکت ها برای کاهش قیمت تمام شده، از مس های ضایعاتی با درصد خلوص پایین در دسته های آند سربی های تولیدی خود استفاده خواهند کرد؛ به صورتی که در حالت عادی این دسته کاملا مشابه با یک دسته عادی است؛ این کار سبب کاهش کیفیت و راندمان کاتد مس تولیدی و کاهش راندمان تولید خواهد شد.

مبین صنعت راستین برای آند سربی های خود، از دسته های مسی با درصد خلوص بالای% 99.99 استفاده می نماید. این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که برای اندک سود بیشتر کیفیت قطعه و اعتماد مشتریان خود را از بین نخواهیم برد.

دلیل دوم : استفاده از بهترین مواد اولیه آلیاژی

از آنجایی که مهم ترین اولویت ما تولید قطعه با بالاترین کیفیت است، کلیه شیت ها و دسته های سربی تولیدی شرکت مبین صنعت با بهترین متریال آلیاژی تولید و ارائه می گردد. این کیفیت سبب افزایش راندمان و طول عمر آند سربی های تولیدی خواهد شد؛ از مواد آلیاژ سرب Pb می توان به قلع Sn ، آنتیموان Sb ، کلسیم Ca ، استرانسیوم Sr و … اشاره کرد.

دلیل سوم : اتصال بدنه به دسته ها با افت ولتاژ نزدیک به صفر

اتصال مس به دسته های سربی و به دنبال آن به شیت های سربی آلیاژی در آند سربی های تولید شده در شرکت مبین صنعت راستین به بهترین شکل و با افت حداقل میزان ولتاژ (نزدیک به صفر) انجام می شود؛ در چنین حالتی توزیع جریانی یکنواخت در کل شیت بدنه صورت می پذیرد.

دلیل چهارم : حاشیه سود پایین و قیمت 100% رقابتی

ما یک محصول با قیمت 100% رقابتی به بازار عرضه خواهیم کرد؛ در مقایسه با کیفیت و هزینه تمام شده قیمت ما بسیار پایین می باشد؛ پس نیازی نیست جهت کیفیت و راندمان بیشتر هزینه ی اضافی صرف کنید!

دلیل پنجم : گارانتی بالا و خدمات پس از فروش

ما تنها فروشنده یک محصول به شما نخواهیم بود؛ کلیه محصولات شرکت مبین صنعت راستین علاوه بر گارانتی از خدمات پس از فروش برخوردار می باشند؛ در صورتی که قطعه شما به هر دلیلی از جمله صدمات فیزیکی، درصد نامتعارف مواد الکترولیت و عوامل مشابه دیگر دچار خرابی شود، ما قطعات معیوب را تعویض و یا در صورت امکان برای شما تعمیر می کنیم؛ این کار با نازل ترین قیمت برای شما انجام خواهد شد.

دلیل ششم : بهره گیری از بهترین مشاوران در کنار خود

ما صرفاً فروشنده انواع آند سربی نخواهیم بود بلکه می توانید به عنوان یک مشاور همیشگی روی ما حساب کنید؛ مدیران مجموعه مبین صنعت راستین با برخورداری از تجربه ای 30 ساله در صنعت مس کشور، می توانند به عنوان بهترین مشاور در زمینه تولید در کنار شما کار فرمای گرامی باشند.

دلیل هفتم : فروش سایر محصولات مرتبط و مورد نیاز نظیر کاتد بلانک استنلس استیل، باس بار، لبه کناری، کپینگ بورد پلاستیکی و ...

مبین صنعت راستین علاوه بر تولید انواع آند سربی، تولید کننده انواع کاتد بلانک های استنلس استیل، لبه کناری، باس بار، کپینگ بورد های پلاستیکی capping board)) و محصولات اصلی مورد نیاز شما در پروژه الکترو وینینگ و ریفاینینگ خواهد بود؛ ما می توانیم در صورت خرید بیش از یک محصول بهترین پکیج قیمتی را به شما ارائه دهیم؛ هدف ما همواره یک معامله برد-برد است.

5/5 - (2 امتیاز)