تابگیری کاتد بلانک استنلس استیل

 

در تولید مس گاهی نیاز به جایگزینی کاتد بلانک با یک بلنک جدید وجود ندارد. راه حل تابگیری کاتدبلانک می باشد . با این کار هزینه شما به شدت کاهش یافته و راندمان کلی تولید مجددا به حال نرمال باز می گردد.

مبین صنعت راستین، تولید کننده کاتد بلانک با تایید صنایع مس کشوری

کاتد بلانک استنلس استیل

همانطور که پیش تر گفته شد. کاتدبلنک cathode blank در واقع قطب منفی در فرایند الکترولیز مس می باشد.

در طی این فرایند مس های موجود در محلول و یا روی آند مسی ، در طی الکترولیز به سمت قطب منفی حرکت کرده و بر روی کاتد خالی که اصطلاحا به آند کاتد بلانک می گویند می نشیند،. فرایند یاد شده در بازه های 10 روز انجام شده و پس از پایان هر دوره، صفحه مسی خالص با خلوص بالا که به آن کاتد مسی می گویند از روی کاتدبلانک جدا می گردد.

پس از پایان دوره کاتد بلانک مجددا به داخل سلول و رو به روی هر آند سربی بر می گردد از آن جایی که جنس این صفحه کاتدی از نوع استنلس استیل 316L می باشد، اصطلاحا به این تجهیز کاتدبلنک استنلس استیل می گویند..

کاتد بلانک در صنعت مس یک تجهیز کلیدی به حساب می آید. طول عمر مناسب این تجهیز می تواند تاثیر بسزایی در سود و راندمان مجموعه داشته باشد .

تاب گیری کاتد بلانک و کاهش هزینه و بالا بردن راندمان

تعمیر کاتد بلانک استنلس استیل

از آنجایی که قیمت کاتدبلانک استیل بخش قابل توجهی از هزینه های یک شرکت می باشد. انتخاب مناسب ان سود و زیان یک شرکت را تعیین می کند. اما در شرایطی که به هر دلیل مشکلی برای کاتدبلانک پیش می اید بهترین گزینه تعویض کاتد استیل نیست !

در صورتی که کاتدبلانک قابل تعمیر باشد، تعمیر کاتدبلانک و برگشت مجدد آن به پروسه هزینه های تمام شده را بشدت کاهش خواهد داد. تعمیرات ممکن برای کاتدبلنک به قرار ذیل می باشد :

  •  تاب گیری کاتد بلانک
  • تعویض شیت کاتدبلانک
  • تعویض دسته کاتدبلانک

تاب گیری کاتد بلانک

در برخی موارد در پروسه حمل و نقل کاتد بلانک و یا به علت وزن  مس و درصد نامتعارف مواد صدماتی به شیت کاتد بلانک وارد می گردد. این صدمات شیت را دچار دفرمگی کرده و یا فرو رفتگی هایی در بلانک ایجاد می کنند.

شرکت مبین صنعت راستین با توانایی و امکاناتی که در مجموعه خود دارد. تابگیری کاتد بلانک را بصورت کامل برای تمام مشتریان با نازل ترین قیمت انجام می دهد. شایان ذکر است در صورتی که تاب گیری کاتد بلانک ممکن نباشد. تعویض شیت به عنوان راه حل جایگزین معرفی می گردد. این کار علاوه بر کاهش هزینه پروژه باعث بالاتر رفتن کیفیت راندمان سیستم تا حد مطلوب خواهد شد.

شایان ذکر است خدمات مجموعه مبین صنعت علاوه بر تابگیری کاتد بلنک شامل موارد ذیل می گردد :

تاب گیری کاتد بلانک استیل

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کاتد بلانک های استنلس استیل هم اکنون با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)